ajax loader

Hvad koster en bådplads i ABC?

Der er to forskellige muligheder for at få plads til din båd i ABC.
Du kan blive andelshaver i havnen ved at købe et andelsbevis og indskyde et depositum, eller du kan leje en plads pr. sæson uden at være andelshaver. Som andelshaver nyder du godt af en lavere årlig havneafgift, mens du som sæsonlejer kan få en plads uden at skulle indskyde et større beløb.
Bemærk at jollepladser kun er tilgængelige med andelsindskud, men til gengæld er andelsindskuddet langt lavere end de større pladser.

Prisen på leje og andelsbevis er afhængig af bredden på din båd, og dermed den plads du behøver.
Bemærk at bredden der er angivet i prislisten er fra midten af pælene, du skal derfor pålægge mindst 20-30 cm. ekstra i forhold til din båds bredde.
Hvis din båds bredde er 3,6 meter skal du bruge en 4,0 meter plads, da åbningen i en 3,75 plads vil være for smal.

Medlemskab af Aabenraa Baad Club er obligatorisk i forbindelse med en bådplads.

Studerende kan ansøge om nedsat pladsleje, hvis de opfylder betingelserne i vedtægterne. Kontakt os gerne for nærmere information herom.

Se din pris forneden

Dertil kommer årlig afregning af eget strømforbrug samt evt. plads til mast i masteskur.

Der tages forbehold for fejl i prislisterne! Kontakt altid havnefoged eller bestyrelse for endelig bekræftelse af din pris